Newsletter - bądź na bieżąco

ilość produktów: koszyk jest pusty

wartość produktów: koszyk jest pusty

Przejdź do koszyka:   koszyk

rejestracja

FAQ

czyli Najczęściej Zadawane Pytania (Frequently Asked Questions)

FAQ0: Mam problemy z zarejestrowaniem się w portalu. Co robić?
Zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami pod numerem naszej infolinii 022/ 523 25 26 lub poprzez pocztę elektroniczną sklep@emonety.pl

FAQ1: Jak to możliwe, że w sklepie emonety.pl można kupić monety po tak korzystnych cenach?
Jest to możliwe dlatego, iż jako duży odbiorca możemy uzyskać rabaty, dzięki którym nasi Klienci mogą kupić monety jeszcze taniej!

FAQ2: Czy przy większym zamówieniu mogę odebrać je osobiście?
Tak, oczywiście. Serdecznie zapraszamy do naszego Salonu Sprzedaży przy ul. Wspólnej 50/1 w centrum Warszawy.

FAQ3: Czy bardziej opłaca się dokonywać zakupów w portalu, czy na allegro?
Zdecydowanie korzystniejsze są zakupy bezpośrednio w naszym portalu. Zapraszamy do zapoznania się z całym artykułem pokazującym korzyści z zakupów w portalu emonety.pl

FAQ4: Czy mogę jakoś śledzić swoje zamówienia?
Oczywiście. Po zalogowaniu się kliknij na link "moje konto" znajdujący się w głównym panelu nawigacyjnym. Poza edycją swoich danych możesz kliknąć na zakładkę "historia zamówień", aby sprawdzić co i kiedy zostało przez Ciebie zamówione.

FAQ5. Na czym polega program lojalnościowy Partner Club?
Za każdą wydaną złotówkę otrzymuje się jedną emonetę w programie Partner Club. Punkty mogą być później wymieniane na produkty w naszym sklepie. Więcej szczegółów tutaj.

FAQ6. Dlaczego warto kupić abonament w emonety.pl
Abonenci odnoszą dodatkowe korzyści - zawsze mają pewność, iż zakupią monety z danego planu emisyjnego NBP. Otrzymują też dodatkowo podwójne punkty w programie lojalnościowym emonety.pl.

FAQ7. Nie otwiera mi sie gra emonety.pl
Aby zagrać w grę należy najpierw dokonać rejestracji. Jeśli nadal występują problemy, prosimy pobrać najnowszą wersję Flash Playera. Możesz to zrobić na stronie Adobe.

FAQ8. Gdzie mogę sprawdzić stan mojego konta punktowego?
Po zalogowaniu się zauważysz, że w niebieskim nawigatorze na górze strony widnieje link do "moje konto". Kliknij na to a zobaczysz, że oprócz możliwości edycji swoich danych znajdziesz też okienko Program Partner Club. Tam będzie wyświetlać się liczba zgromadzonych punktów.

FAQ9. Kiedy naliczone zostaną moje punkty w programie lojalnościowym?
Punkty są naliczone w momencie, gdy zaksięgujemy płatność. Zależy to od wybranej formy płatności.

FAQ10. Zarejestrowałem się w emonety.pl jakiś czas temu, natomiast nie dokończyłem rejestracji. Mój kod aktywacyjny nie działa. Co mam zrobić?
Musisz zarejestrować się jeszcze raz. Niepotwierdzone lub niedokończone rejestracje trzymane są w naszej bazie przez 14 dni. Później są usuwane.

Skomentuj artykuł na forum

Portal i sklep numizmatyczny, monety, numizmatyka
wszelkie prawa zastrzeżone © 2007-17
adres: ul. Wspólna 50 lok. nr 1 00-684 Warszawa,
tel. +48 22 523 25 26, fax. +48 22 523 25 01, e-mail: info@emonety.pl